28/6/14

Η ατομική μου έκθεση "IΠΠΕΙΣ - ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΦΟΡΟΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ" αφιερωμένη στην Επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα, στην Πινακοθήκη Πειραιά

Πινακοθήκη Πειραιά - άποψη της έκθεσης

"IΠΠΕΙΣ - ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΦΟΡΟΣ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ"
Εικαστική έκθεση του Μιχαήλ Ρωμανού αφιερωμένη
στην Επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα


Η εικαστική έκθεση "Ιππείς - Δυτική Ζωφόρος Παρθενώνα" που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο της Πινακοθήκης Πειραιά, από το Ίδρυμα Τεχνών "Foundation for P" με την υποστήριξη της Ιταλικής εταιρείας REALIZE και την αιγίδα του Δήμου Πειραιά και του ΟΠΑΝ, από τις 12 έως τις 22 Ιουνίου 2014, είναι αφιερωμένη στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα.

Μία ενότητα δεκαπέντε έργων μεσαίων διαστάσεων εμπνευσμένη από την Δυτική Ζωφόρο του Παρθενώνα και τα πρόσωπα των ιππέων που εικονίζονται στην ανάγλυφη σύνθεση της ζωφόρου του μνημείου, με αποκλειστικό σκοπό την παρουσίαση τους όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και σε μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις !!!

Μέσα από τα έργα μου, φιλοδοξώ να παρουσιάσω το ζήτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα... " Ως άνθρωπος των τεχνών και μέσα από τα έργα μου, προσπαθώ να περάσω το μήνυμα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα και να ευαισθητοποιήσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μερίδα ανθρώπων, φιλότεχνων και μη, ως προς τη διάδοση του στόχου αυτού, η οποία πρέπει με κάθε τρόπο να συνεχιστεί ..."

Eυχαριστώ τη διακεκριμένη Ελληνίδα σοπράνο Τζένη Δριβάλα, που φωτογραφήθηκε δίπλα στα έργα μου !!!

H σοπράνο Τζένη Δριβάλα δίπλα στο έργο μου 


ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ 


Mε τη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια Βίκυ Χαντζή

ΔΥΟ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΜΟΥ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ 



ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑ

Με τον Δήμαρχο Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο
O Αντιδήμαρχος Πειραιά Παναγιώτης Ρέππας και η Νανά Παλυβού
H Ιταλίδα καλλιτέχνις Οrsetta Morgana Ghini - Mog και ο Simone Arnaboldi
H σοπράνο Τζένη Δριβάλα δίπλα στο έργο μου


Τζένη Οικονόμου - Ρίζου


Δημοσίευση
εφημερίδα "ESPRESSO" 9/8/2014